Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Nisan 2011 Cuma

2023'den Çok Korkuyorum

2011 seçimlerine girmeden, arada en az 2 seçim daha olacakken, 2023 hedefleri açıklandı. Türkiye'de daha yarın ne olacağını bilmiyoruz, 12 yıl sonrasında bu açıklanan (sözde) hedeflere nasıl ulaşılacağı hakkında en ufak bir somut çalışma yokken bunlara inanmak biraz saflık değil mi? "Körler sağırlar birbirini ağırlar" modeline mi geçiyoruz? Sanırım öyle...

Bakalım ne demiş RTE : ''BUGÜN, BÜTÜN TEMEL EKONOMİK GÖSTERGELERİ OLUMLU SEYREDEN, ENERJİSİNİ YENİDEN KAZANMIŞ, HEDEFLERİNİ YENİLEMİŞ VE 2023 İÇİN HEDEFİNİ DÜNYANIN EN BÜYÜK 10 EKONOMİSİ ARASINA GİRMEK OLARAK BELİRLEMİŞ BİR TÜRKİYE VAR''... Büyük yazdım çünkü bu laflar çok büyük... Diğer büyük laflar için AKP resmi sitesine tıklamaktan gocunmazsanız linkini göneriyorum...

http://www.akparti.org.tr/forum-istanbul-hedef-2023-toplantisi-basbakan-erdoga_2442.html

Biz farklı ülkelerde mi yaşıyoruz acaba diye düşünmeden edemiyorum. Bütün ekonomik göstergeleri olumlu seyreden derken, en son hazinenin yayınladığı "Temel Ekonomik Göstergeler" raporunda yayınlanan yaklaşık 30 göstergenin neredeyse tamamına yakınında bir olumsuz bir trend görünüyor olması biraz çelişkili değil mi? Enflasyon artmış, dış borç açığı artmış, işsizlik artmış... Sizlerin kendi yorumunuzu yapabilmeniz için buyrun raporun linkini :

http://www.hazine.org.tr/ekonomi/28.04.2010.pdf

Bloglarımız dün tekrar açıldı, daha yazacak, paylaşacak çok şeyimiz olacak... Bu yazımı tekrar ısınma turu sayarak kısa kesmek istiyorum,

Selamlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder