Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Kasım 2010 Pazar

Benim Hala Umudum Var!

Polyanna değilim... Ama benim hala umudum var... Ülkemin geleceği ile ilgili kötümser olmak istemiyorum, bu ülkede değer verdiğim çok şey var... Türk'üm demekten gurur duyuyorum, Atatürk'çü olmaktan gurur duyuyorum, bir çok millete ilham vermiş, ders olarak okutulabilen bir tarihe sahip olmaktan gurur duyuyorum...

Günün birinde sahip olacağım çocuklarıma anlatacağım şeyler var... RTE salık verdiği için değil, kalabalık aile sevdiğim için eğer 3 çocuk yaparsam, onları da ailemin beni yetiştirdiği gibi yetiştirip özgür iradeye inanan, kendini ifade edebilen, sağlam, yine Atatürk'çü, demokrat bireyler olarak yetiştireceğim... Üzgünüm, onlar da (umarım benim kadar geç akılları başlarına gelmez) bu ülkenin geleceği için birşeyler yapacaklar, aydınlanmaya, farkındalığa doğru bireysel de olsa bazı adımlar atacaklar... Bu gidişata dur diyecekler ve umarım kendi doğmamış çocukları için endişelenmelerine gerek kalmayacak...

Evet benim hala umudum var, Türkiye muasır medeniyetler seviyesine ulaşır... Ben, siz, biz, bizim gibi düşünenler ne zaman bizim gibi düşünmeyenler kadar yüksek sesle konuşur, fikirlerini beyan eder, hakkımız olanı talep ederse o zaman bir adım atmış oluruz... Memleketi peşkeş çekenlere seyirci kalarak, her yapılan değişikliği sindirerek, duruma adapte olarak ise sadece süreci hızlandırır, sonunda da "Nasıl bu duruma düştük?" diye hayıflanırız...

Bugün vereceğim rakam, bilgi, paylaşacağım bir bağlantı yok... Bugün sadece içimdeki umudun varlığını sizlerle paylaşma hevesi var...

Herkese iyi bir hafta diliyorum,

Selamlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder