Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Temmuz 2011 Salı

Ne Yapardınız?

Gazeteleri okuyorum, haberleri dinliyorum, aklıma bu soru geliyor : Ne yapardım? Onların yerinde ben olsaydım ne yapardım?... İnsan kendi içindeki her şeyi çözer de, memleketinde olan bitenden dolayı kayıpları olursa ne yapar? Nasıl çözer?

Hadi diyelim mutlusunuz, ev bark, çoluk çocuk... Bir sabah uyandınız, canınızdan çok sevdiğiniz eşiniz pusuya düşürülmüş, şehit düşmüş... Hadi bakalım, siz olsaydınız ne yapardınız? Vatan sağolsun, sevdiğim gitti ama aslan gibi oğlumuz var, büyüyecek, babası gibi memleketine göz kulak olacak... ??? öyle mi???

Kardeşiniz, canınızın yarısı... Gözleri dönmüş, ellerinde taşlar, sopalar, bir oteli yakmakla nefretlerini kusan, içindeki insanlara ölümü hak gören caniler tarafından katlediliyor... Ne yapardınız? Adalet sistemine güvenseniz ne, güvenmeseniz ne? Gitti giden... Hadi sindirdiniz, aradan 18 sene geçti... Kimse bilmez belki ama her gün onun acısıyla uyandınız, bir baktınız ki kardeşinizin adı bir anıtta, ibret olsun diye, sizin hatırladığınız gibi her gün hatırlansın diye, içinize su mu serpildi? Serpilmesin çünkü o canilerden ikisinin de adı aynı anıtta, ne yaparsınız? Katledilen de katleden de insandır aynı haklara sahiptir, kurban da katil de insandır, eşit derecede saygıyı hakederler... ??? öyle mi???

Onlarca faili meçhulün yakınları siz olsaydınız ne yapardınız?
Sınavlarda hakkı yenenlerin ana babaları siz olsaydınız ne yapardınız?
............

Selamlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder